Návod nastavení ZOOM CALL

Připojit se ke schůzce Zoom je rychlé a snadné!
Aby byl váš první kontakt s aplikací co nejlepší zážitek ze schůzky, tady nabízím rychlý návod a těším se na vás na naší další schůzce

 

 

K aplikaci Zoom budete potřebovat: 

  • Počítač nebo mobilní telefon s mikrofonem a reproduktory či sluchátky. Pokud byste chtěli využívat video-hovor (není náš případ), budete ještě potřebovat běžnou webovou kameru 

  • Stabilní internetové připojení k počítači 

  • Naistalovat si bezplatnou verzi softwaru aplikace – pouze před prvním přihlášením. Zde jsou dvě možnosti: 

a) při prvním přihlášení vás aplikace vybídne k naistalování programu, zabere vám jen několik minut času. Takže se přihlašte s malým předstihem ať nepřijdete o začátek konference.

b) pokud sázíte na jistotu a jste rádi připraveni dopředu, naistalujte si předem pomocí linku: https://zoom.us/download#client_4meeting

Připojit se ke schůzce můžete několika způsoby:

 

Otevřete si pozvánku, kterou jsem vám poslal emailem. Najdete zde link, který odkazuje na schůzku přes zoom, většinou je v podobě http://zoom.us.... Na link pouze klikněte a nechte se vést dalšími kroky. A nebo si jen otevřete již nainstalovanou aplikaci Zoom 

 

Objeví se vám okno jako níže. Klikněte na políčko „Join a Meeting“

Po přihlášení do schůzky:

 

  • Vložte číslo místnosti (MEETING ID). Jedná se o číselný kód, který zkopírujete a nebo přepišete z emailové pozvánky ID schůzky. Jedná se o devíti-místný kód, např. 631-691-3200

  • Napište vaše jméno (YOUR NAME). Nemusíte psát vaše celé jméno, vyberte si jak chcete, aby vás ostatní účastníci schůzky viděli (např. Kaja). Pokud budete chtít, můžete nechat aplikaci, aby si vaše jméno zapamatovala i do budoucna, pak zaklikněte okénko „Remember my name for future meetings“

  • Ve stejném okně můžete též zablokovat vaše audio „Do not connect to audio“ a nebo video „Turn off my video“. Pokud okno zaškrtnete, budou tyto funkce vypnuty, ale můžete si kdykoliv hovoru následně změnit přímo na hlavní ploše aplikace.

  • Pokud jste se zadáním hotovy, klikněte na modré okénko „Join“
     

  • Objeví se další okno, kde jste vyzváni zadat heslo (PASSWORD). To jsem s vámi též sdílel v emailu.Opět přepište a nebo překopírujte do okna. Stiknutím okénka „Join“ potvrdíte a jste v konferenci
     

  • Už jen poslední krok, na obrazovce se vám objeví obrazovka s dvěma poli, vyberte „Access with audio“. 
     

  • A jste tu Teď si jen užívejte poslechu. Pokud budete chtít během hovoru aktivovat/deaktivovat mikrofon, zmáčkněte obrázek mikrofonu v dolní části vaší obrazovky (platí i pro video, ale jak jsem psal, nebudete potřebovat a nechte si vypnutý). 
     

  • Pokud budete chtít na něco během schůzky reagovat, využijte funkci Chat. V dolní části obrazovky zmáčkněte obrázek Chat. Napište zprávu. K odeslání použijte klávesu „Enter“. A nebo emotion (obrázkovou ikonku), v dolní části obrazovky – klikněte na bublinku s obličejem (smajlík), vyberte který motiv chcete použít a stiskněte. 
     

  • Doufám že vám pomohlo překonat první kroky v používání aplikace Zoom. A teď už vesele k přihlášení do schůzky…

    Těším se na vás!